Priekšrocības
- Šarnīrveida mezgli, kas ļauj iestatīt dažādus leņķus
- Vietās, kur nojumi nav iespējams nostiprināt pie zemes, to var nostiprināt ar balastu
- Viegli uzstādāma
Tehniskā specifikācija
| Apraksts | Parametri |
| Sistēmas tips | konstrukcija |
| Profilu izmēri, mm | kolonna 100×101, profils 90×50 mm |
| Stiprināšanas iespējas | Pie betona vai ar atslogu |
| Maksimāla izbīde, m | 6 |
| Maksimālais platums, m | 3 |
| Konstrukcijas krāsa | Sudrabota vai saskaņā ar RAL katalogu |
| Auduma veidi | Poliesters |
| Volāns | nav pieejams |
| Vadība | stacionāra konstrukcija |
| Papildus aprīkojums | betona atslogi |
Sistēmas daļas



Montāžas iespējas






Savienojumi




![ProEXR File Description
=Attributes=
cameraAperture (float): 36.000004
cameraFNumber (float): 8.000000
cameraFarClip (float): 1000000015047466200000000000000.000000
cameraFarRange (float): 1000.000000
cameraFocalLength (float): 28.000000
cameraFov (float): 65.388290
cameraNearClip (float): 0.000000
cameraNearRange (float): 0.000000
cameraProjection (int): 0
cameraTargetDistance (float): 1777.204590
cameraTransform (m44f): [{0.767204, 0.641404, 0, 1095.37}, {0.641404, -0.767204, 0, -4300.63}, {-0, 0, -1, 179.042}, {0, 0, 0, 1}]
channels (chlist)
compression (compression): Zip16
dataWindow (box2i): [0, 0, 1919, 1079]
displayWindow (box2i): [0, 0, 1919, 1079]
lineOrder (lineOrder): Increasing Y
pixelAspectRatio (float): 1.000000
screenWindowCenter (v2f): [0.000000, 0.000000]
screenWindowWidth (float): 1.000000
=Channels=
A (float)
B (float)
G (float)
R (float)
VRayBackground.B (float)
VRayBackground.G (float)
VRayBackground.R (float)
VRayExtraTex_Map #98.B (float)
VRayExtraTex_Map #98.G (float)
VRayExtraTex_Map #98.R (float)
VRayGlobalIllumination.B (float)
VRayGlobalIllumination.G (float)
VRayGlobalIllumination.R (float)
VRayLighting.B (float)
VRayLighting.G (float)
VRayLighting.R (float)
VRayMatteShadow.B (float)
VRayMatteShadow.G (float)
VRayMatteShadow.R (float)
VRayObjectID.B (float)
VRayObjectID.G (float)
VRayObjectID.R (float)
VRayReflection.B (float)
VRayReflection.G (float)
VRayReflection.R (float)
VRayRefraction.B (float)
VRayRefraction.G (float)
VRayRefraction.R (float)
VRaySpecular.B (float)
VRaySpecular.G (float)
VRaySpecular.R (float)
VRayWireColor.B (float)
VRayWireColor.G (float)
VRayWireColor.R (float)](https://konkas.lv/wp-content/uploads/004-bambu.jpg)



